خدمات ثبتی محمد خدمات ثبتی محمد .

خدمات ثبتی محمد

آیا ثبت شرکت در تهران بهتر است؟

آیا ثبت شرکت در تهران بهتر است؟

شرکت ها با عوامل مختلفی ارزش گذاری می شوند و این ارزش گذاری توسط مشتری اساس بسیاری از فعالیت ها و اعتبارات شرکت را نزد مشتریان نشان می دهد. به همین جهت بسیاری از افرادی که قصد دارند فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کنند به دنبال ثبت شرکت به دنبال بهترین انتخاب ها هستند.

یکی از سوالاتی که برای ثبت شرکت بسیاری از علاقمندان این حوزه را به فکر فرو می برد، ثبت شرکت در تهران است. در واقع گمان بسیاری بر این است که ثبت شرکت در تهران ارزش افزوده بیشتری برای آنها خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که سازمان ثبت شرکت ها یا اداره ثبت شرکت ها یک نهاد دولتی است که زیر شاخه سازمان ثبت املاک و اسناد بوده و تحت نظارت قوه قضاییه فعالیت می کند. این اداره به صورت یکپارچه فعالیت می کند و بر همین اساس و به منظور رفاه حال متقاضیان ثبت شرکت امروزه در اغلب شهرها و مراکز استان ها اقدام به دایر کردن شعب و یا نمایندگی هایی کرده است که کار ثبت شرکت در استان مربوطه را به راحتی انجام می دهند و نیازی به حضور و یا ثبت شرکت در تهران نیست و تفاوتی نیز در ارزش و اعتبار شرکت ندارد.

از طرف دیگر در سال های اخیر اداره ثبت شرکت ها اقدام به راه اندازی سامانه ثبت شرکت ها به صورت بر خط یا آنلاین نموده است. این بدین مفهوم است که فرایند ثبت شرکت در خانه نیز امکان پذیر شده است و افرادی که شناخت کافی از مباحث حقوقی و قانون تجارت داشته باشند می توانند حتی خودشان نیز برای ثبت شرکت از خانه اقدام نموده و ثبت شرکت بصورت اینترنتی انجام دهند.

هر چند توصیه اغلب کارشناسان بر این است که نهایتا با وجود ساده شدن ثبت شرکت این عملیات توسط خبرگان این حوزه انجام شود. نکته بسیار مهم برای ثبت شرکت اینترنتی این است که تهیه اسناد ثبت شرکت مانند اساسنامه، تقاضانامه و یا شرکتنامه نیاز به مهارت و دانش حقوقی دارد. ضمن اینکه تکمیل نهایی پرونده نیز نیاز به ارسال اصل مدارک و رساندن آن به دست اداره ثبت شرکت ها دارد اما این کار نیز در شعبه استان انجام می شود و نهایتا برای ثبت شرکت در استان خودتان باید اقدام کنید.

بنابراین آنچه که در این نوشتار به آن پرداخته شده این است که ثبت شرکت در تهران اعتبار اضافی برای شرکت شما ایجاد نمی کند. شرکت ها با موضوعاتی مانند میزان سرمایه، شرکا و یا موضوعات فعالیت خود و به دنبال آن با اقداماتی مانند ثبت برند یا علامت تجاری و برند سازی و تبلیغات فراوان و همچنین موضوعات تکمیلی دیگری مانند رتبه بندی شرکت یا اخذ کارت بازرگانی و انجام فعالیت های تجاری در حوزه های صادراتی و وارداتی است که به اعتبار شرکت خواهد افزود.


برچسب: آیا ثبت شرکت در تهران بهتر است؟،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۱۱ توسط:خدمات ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)