خدمات ثبتی محمد خدمات ثبتی محمد .

خدمات ثبتی محمد

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت

بسیاری از کسب و کارها به منظور توسعه فعالیت ها و دستاوردهای خود نیاز به ورود به دنیای حقوقی و ثبت شرکت هستند. در واقع ثبت شرکت هر چند الزامی نیست اما می تواند ساختارهای یک کسب و کار را به صورت کلی تحت تاثیر قرار داده و دنیای بسیار بزرگتری را پیش روی اعضا شرکت قرار دهد.

فرصت های بی شماری که ثبت شرکت در دنیای پر از رقابت امروزی فراهم می کند را نمی توان نادیده گرفت. بخصوص اینکه اغلب شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از شرکت های بزرگ تر و یا ادارات و سازمان های دولتی تنها خواهان قرارداد و همکاری با اشخاصی هستند که در لباس حقوقی با آنها وارد معامله و قرارداد می شوند.

موضوع مورد بحث این است که هزینه ثبت شرکت چقدر می باشد؟ اینکه برای ثبت شرکت چقدر باید هزینه کنید به موضوعات متفاوتی بستگی دارد و به همین جهت نمی توان رقم و یا هزینه درستی محاسبه کرد.

به عنوان مثال خود موضوع ثبت شرکت هزینه متفاوتی دارد که باید به حساب اداره ثبت شرکت ها واریز شود. هزینه ثبت، هزینه باطل کردن تمبر و غیره از این دست است. از طرفی نیز هزینه های آگهی در روزنامه رسمی و یا آگهی کردن موضوع ثبت شرکت در روزنامه ای کثیر الانتشار را نیز باید به آن افزود.

خود شرکت نیز هزینه هایی را می طلبد. به عنوان مثال برای ثبت شرکت سهامی خاص باید حداقل 100 هزار تومان سرمایه اولیه در حساب شرکت واریز شود که البته 35 درصد از آن در ابتدا الزامی است. یا برای ثبت شرکت سهامی عام باید حداقل 500 هزار تومان واریز سپرده داشته باشید. این مبلغ می تواند بسیار بیشتر نیز در نظر گرفته شود.

اگر شرکت توسط خو  فرد ثبت شود هزینه ای برای وکیل و یال شرکت حقوقی نیاز نیست پرداخت شود اما اغلب ترجیه می دهند که شرکت را موسسات حقوقی برای آنها ثبت کنند تا هزینه ای برای دوباره کاری و یا اتلاف زمان ندهند و مهم تر اینکه مطمئن باشند که شرکت به صورت درست ثبت شده و مشکلات قانونی و حقوقی هم ندارد. از این رو اگر شرکت توسط موسسات ثبت شرکت ثبت شود نیز هزینه ای محدود برای ثبت شرکت باید در نظر گرفته شود.

حال باید دید هدف شما برای ثبت شرکت چیست. برای این کار مشورت با کارشناسان حقوقی را در برنامه خود داشته باشید تا زیر بار هزینه های نا متعارف نروید.


برچسب: هزینه ثبت شرکت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۲:۴۸ توسط:خدمات ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)