خدمات ثبتی محمد خدمات ثبتی محمد .

خدمات ثبتی محمد

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری

بسیاری از شرکت های موفق در دنیا رویکرد بسیار محکمی به مناطق آزاد تجاری دارند. آنها در حوزه استراتژیک خود فعالیت در مناطق آزاد تجاری را به خوبی درک کرده اند و یکی از مناطق ویژه سرمایه گذاری در اغلب شرکت های موفق در دنیا، مناطق آزاد تجاری هستند. جالب تر اینکه این شرکت ها نه تنها در مناطق آزاد تجاری کشور خود بلکه در بسیاری از مناطق آزاد تجاری دیگر کشورها نیز فعال هستند و از مزایای این مناطق نیز بهره می برند.

اگر به دنبال ثبت شرکت هستید و یا قبلا شرکت خود را به ثبت رسانده اید و به دنبال توسعه فعالیت های خود و سودآوری بیشتر هستید در ایران نیز 7 منطقه تجارت آزاد وجود دارد که ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری و یا ثبت شعبه و نمایندگی در منطقه آزاد تجاری را به شما پیشنهاد می دهند.

ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری در هر منطقه از دنیا منافع و مزایای زیادی برای شرکت ها و فعالان اقتصادی به همراه دارد اما در ایران نیز می توانید با ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری از مزایای زیر بهره مند شوید:

-         20 سال برخورداری از معافیت مالیاتی برای کلیه فعالیت های اقتصادی که در این مناطق انجام شود.

-         ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری فرصت تعامل با بازرگانان و تجار خارجی که بدون نیاز به ویزا به این مناطق وارد می شوند را برای شما فراهم می کند.

-         برای ثبت شرکت می توانید با ابتاع خارجی مشارکت کنید و یا اتباع خارجی در مناطق آزاد تجاری می توانند به صورت مالکیت 100 درصدی صاحب شرکت شوند.

-         سرمایه گذاران خارجی زیادی در مناطق آزاد تجاری فعالیت می کنند زیرا مورد حمایت های شدید دولت هستند.

-         ورود و خروج ارز به صورت نامحدود در این مناطق انجام می شود.

-         خدمات مالی و ارزی متنوع و منعطفی در این مناطق صورت می گیرد.

-         تمامی خدمات بانکی و بیمه ای در مناطق آزاد تجاری برای شرکت ها به شکل گسترده در دسترس هستند.

-         در تمامی مناطق تجارت آزاد ایران بورس اوراق بهادار و بورس نفت و محصولات پتروشیمی فعال است و شرکت ها می توانند در بورس فعال باشند

-         مواد اولیه وارداتی و ماشین آلات صنعتی کلیدی در این مناطق برای واحد های تولیدی با معافیت های گمرکی ویژه همراه هستند.

-         فرایند های اداری در مناطق آزاد اقتصادی مانند ثبت شرکت و یا ثبت شعبه خارجی بسیار ساده تر و با تشریفات بسیار ساده انجام می شود.

-         صادرات و ترانزیت کالا در این مناطق بسیار راخت است و تشریفات زیادی برای صادرات مجدد وجود ندارد

-         ثبت شرکت در این مناطق به منظور محدود بدون در فعالیت های داخلی نیست و شرکت های ثبت شده در مناطق آزاد تجاری با شرکت های داخلی و یا بازار داخلی نیز می توانند به راحتی در تعامل و همکاری باشند.

این تنها بخشی از مزایای شناخته شده برای ثبت شرکت در مناطق آزاد بود. برخی از مزایای این مناطق را به راحتی نمی توان به رشته تحریر در آورد. مثلا اینکه مسیرهای دریایی در دسترس، راه های زمینی عالی، مسیرها و فرودگاه های بین المللی و غیره و یا وجود زیر ساخت های بسیار توسعه یافته از مزایایی هستند که باید با چشم خود آنها را مشاهده کنید.

 


برچسب: مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۳:۵۴ توسط:خدمات ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)