خدمات ثبتی محمد خدمات ثبتی محمد .

خدمات ثبتی محمد

ثبت شرکت و ثبت برند

ثبت شرکت و ثبت برند

یکی از بهترین راه ها برای سر و سامان دادن به وضعیت کسب و کارها، ثبت شرکت است. ثبت شرکت تبدیل یک تا چند شخصیت حقیقی بهیک شخصیت و یا واحد حقوقی است که در آن تعدادی از افراد با هدف انجام برخی از فعالیت ها و به صورت اشتراکی اقدام به ثبت شرکت می کنند. ثبت شرکت نه تنها اعتبار حقوقی به فعالیت شرکت می دهد، بلکه باعث می شود فرصت های بسیار بیشتری را شرکا و یا سهامداران شرکت به دست آورده و در مسیر سود آوری و توسعه بهتر قرار بگیرند.

برای ثبت شرکت در ایران حداقل باید دو نفر با هم شراکت داشته باشند. این در دیگر کشورها ممکن است متفاوت باشد و بعضا حتی یک نفر هم می تواند شرکت ثبت کند. برای این منظور باید اظهارنامه ثبت شرکت تهیه شود و برای شرکت نیز باید اساسنامه و یا شرکتنامه با توجه به نوع شرکت تهیه شود. بعد از اینکه تقاضا ثبت شرکت در وب سایت اداره ثبت شرکت ها داده شد، در صورتیکه همه اصول به خوبی رعایت شده باشد و تمامی مستندات به خوبی تهیه شده باشند، شرکت ثبت می شود.

برای ثبت شرکت باید 5 نام به ترتیب اولویت انتخاب کنید. یکی از این نام ها به عنوان نام شرکت شما انتخاب خواهد شد و از این پس شرکت شما با این نام شناخته می شود. لازم به توضیح است که عنوان شرکت با برند یا علامت تجاری متفاوت است هر چند بعضا ممکن است یک نام واحد داشته باشند و برخی نام شرکت را برای برند خود نیز در نظر بگیرند.

ثبت برند موضوعی کاملا متفاوت با ثبت شرکت است هر چند ارتباط نزدیکی با هم دارند. برای ثبت برند الزامی به داشتن شرکت نیست و افراد حقیقی هم می توانند برند ثبت کنند. با ثبت شرکت شما می توانید محصولات، خدمات و کالاهایی تولید و ارائه دهید که ممکن است بسیاری از رقبا شما نیز این کار را انجام دهند. اما زمانی می توانید این محصولات را منحصر به فرد و منحصر به سازمان یا شرکت خودتان بکنید که برای آنها یک برند ثبت کنید. در اصل ثبت برند برای محصول باعث تمایز بین محصولات شما با محصولات مشابه شرکت های دیگر می شود.

ثبت شرکت و ثبت برند هر دو به صورت تخصصی و حرفه ای توسط کارشناسان هلدینگ ویونا انجام می شود. برای این منظور کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و در کمترین زمان صاحب شرکت و برند شوید.

 

 


برچسب: ثبت شرکت و ثبت برند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۰۴ توسط:خدمات ثبتی محمد موضوع: نظرات (0)