خدمات ثبتي محمد خدمات ثبتي محمد .

خدمات ثبتي محمد

در چه شرايطي نياز به ثبت شركت داريم؟

در چه شرايطي نياز به ثبت شركت داريم؟

اصولا شرايط مختلفي مي تواند ما را به اين نتيجه برساند كه بايد براي فعاليت خود اقدام به ثبت شركت بكنيم. هر چند الزام مشخصي در قانون براي ثبت شركت ديده نشده است مگر اينكه شركتي تشكيل شده باشد ولي ثبت نشده باشد كه در اين حالت طبق ماده 195 قانون تجارت ايران ثبت اين نوع شركت ها الزامي است و مراجع ذي صلاح مي توانند در صورت مشاهده اين نوع فعاليت ها در قالب شركت از فعاليت آنها جلوگيري كنند.

اما به صورت كلي معمولا شرايطي مانند تجاري سازي يك ايده و يا توليد با توان و ميزان زياد، لزوم مشاركت با افراد براي فعاليت هاي مرتبط و يا داراي موضوعيت نزديك و غيره مي توان ما را به اين نتيجه برساند كه براي فعاليت خود نياز است كه شركت ثبت كنيم.

ثبت شركت مي تواند به دلايل بسيار زيادي براي ما لازم باشد:

-         ثبت شركت مي تواند به افراد شخصيت حقوقي داده و باعث شود تا با وجهه و اعتبار بسيار بيشتري در حوزه كاري خود فعاليت كنند.

-         ثبت شركت مي تواند به تامين سرمايه مورد نياز براي راه اندازي يك كسب و كار بزرگ و حرفه اي به افراد كمك كند. يا حتي مي تواند به عنوان يك راه بسيار عالي براي تامين كمبود سرمايه از طريق فروش سهام باشد.

-         افرادي كه به دنبال داشتن برند حقوقي و ثبت برند حقوقي براي مقاصد مختلفي مانند ورود به بازارهاي رقابتي محصولي خاص هستند مي توانند با ثبت شركت و سپس ثبت برند حقوقي در بازار مورد نظر براي خود نام و آوازه اي دست و پا كنند.

-         براي حضور در نمايشگاه هاي بين المللي و يا داخلي معتبر داشتن شخصيت حقوقي با ثبت شركت مي تواند بسيار مفيد باشد.

-         براي تجاري سازي ايده هاي مختلف و يا اختراعات مي توان با ثبت يك شركت و به دنبال آن استفاده از حمايت هاي دولتي و پشتوانه هاي دولتي مانند انواع وام ها و تسهيلات اقدام كرد.

-         به منظور توسعه كسب و كار فردي به كسب و كارهاي حرفه اي و چند بخشي با استفاده از دانش و تخصص شركا و يا كاركنان مي توان از ترفند ثبت شركت استفاده كرد. در اين حالت مي توان در قالب ثبت شركت با افراد مورد نظر شراكت كرد و يا با استخدام افراد داراي مهارت مورد نياز در قالب ثبت شركت بر دامنه فعاليت خود افزود.

-         با ثبت شركت و سپس دريافت كارت بازرگاني مي توان با تكيه بر اعتبار شركت در حوزه هاي مختلفي مانند فعاليت هاي بازرگاني خارجي، واردات و صادرات و يا ورود و خروج كالا و موارد اوليه از مناطق ويژه اقتصادي مبادرت كرد.

آنچه كه مسلم است ثبت شركت مي تواند در بسياري از جهات ديگر نيز مفيد واقع شود. ثبت شركت يك اقدام بسيار مهم است كه مي تواند آغاز راهي نو با صدها ايده و خلاقيت براي افراد باهوش تجاري بالا باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۲۱ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)

براي ثبت شركت به چه اندازه سرمايه نياز داريم؟

براي ثبت شركت به چه اندازه سرمايه نياز داريم؟

يكي از مهم ترين سوالات افرادي كه خواهان ثبت شركت هستند ميزان سرمايه مورد نياز براي ثبت شركت است. در واقع اين نگراني باعث شده است كه برخي گمان كنند راه اندازي و ثبت يك شركت ممكن است براي آنها هزينه زيادي به همراه داشته باشد و اين در حالي است كه ثبت شركت يك فرايند بسيار كم هزينه است با وجود اينكه سود و اعتبار زيادي براي صاحبين شركت به همراه دارد.

به صورت كلي اگر بخواهيم مطابق با قانون بررسي كنيم انواع شركت تجاري تعريف شده در قانون تجارت ايران ميزان سرمايه متفاوتي براي ثبت نياز دارند. بر اين اساس مي توان ميزان سرمايه مورد نياز براي ثبت شركت را در هر يك از قالب هاي حقوقي تعريف شده به شكل زير عنوان كرد:

-        شركت سهامي خاص:

براي ثبت شركت سهامي خاص تنها به 100.000 تومان سرمايه نياز داريد. يعني اگر حداقل سه شريك در نظر بگيريم براي ثبت اين شركت هر شريك بايد حدود 35000 تومان سرمايه در نظر بگيرد. هر چند هر چه ميزان سرمايه بيشتر باشد اعتبار شركت بالاتر خواهد بود اما آنچه در قانون آورده شده است و براي ثبت شركت سهامي خاص لازم است، همين 100 هزار تومان است كه در ضمن 35 درصد از آن الزاما در زمان ثبت شركت بايد تاديه شود.

-        شركت سهامي عام:

براي ثبت شركت سهامي عام به 500.000 توان سرمايه اوليه نياز داريد كه با در نظر گرفتن حداقل 5 نفر شريك مي توان براي هر شريك 100 هزار تومان متصور شد. در ضمن براي اين شركت نيز بايد در بدو ثبت شركت حداقل 35 درصد آن را الزاما تاديه كرد.

-        شركت تضامني و نسبي:

شركت هاي تضامني و نسبي از نوع شركت هاي اشخاص هستند، يعني اين نوع شركت ها اعتبار خود را از نام شركا دريافت مي كنند و تنها بايد نام فرد يا افرادي در عنوان شركت ديده شود و ميزان مشخصي از سرمايه اوليه براي ثبت شركت تضامني و نسبي ديده نشده است.

-        شركت با مسئوليت محدود:

براي ثبت شركت با مسئوليت محدود نيز به 100 هزار تومان درست مثل شركت سهامي خاص نياز داريد با اين تفاوت كه در شركت با مسئوليت محدود الزامي به تاديه 35 درصد نيز نداريد و تنها بايد مدير عامل تعهد دهد كه در زماني مشخص سرمايه شركت را به حساب شركت واريز مي كند.

-        شركت هاي مختلط سهامي و مختلط غير سهامي

براي ثبت شركت مختلط سهامي و مختلط غير سهامي نيز تعريف مشخصي براي حداقل سرمايه مورد نياز براي ثبت شركت در قانون آورده نشده است. بنابراين مي توان بدون سرمايه اوليه براي ثبت اين نوع شركت ها نيز اقدام كرد.

-        شركت تعاوني

ثبت شركت تعاوني در دو حالت عام و خاص صورت مي گيرد. براي ثبت شركت تعاوني خاص بايد سهامداران حداقل 1 ميليون تومان و براي ثبت شركت تعاوني عام حداقل 10 ميليون تومان سرمايه در نظر بگيرند.

-        موسسه غير تجاري

ثبت موسسه غير تجاري نيز نيازمند مبلغ مشخصي از سرمايه براي ثبت طبق قانون نمي باشد.

لازم به توضيح است كه منظور از سرمايه براي ثبت شركت ميزان آورده و يا مبلغي است كه به حساب شركت بايد شركا واريز كنند و به ازا آن سهام و يا سهم الشركه دريافت مي كنند و شامل هزينه هاي ثبت شركت نمي شود. هر چند هزينه هاي ثبت شركت نيز بسيار ناچيز است و به نسبت سود و اعتباري كه شركت مي تواند براي افراد به همراه داشته باشد بسيار مقرون به صرفه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۵۹ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)

نحوه راه اندازي يك شركت تجاري

نحوه راه اندازي يك شركت تجاري

يكي از بهترين راه هاي دستيابي به مزيت رقابتي و رشد روز افزون در دنياي پر رقابت و چالشي امروزه كسب و كارها داشتن يك شخصيت حقوقي است. در واقع مشتريان اغلب به دنبال كسب و كارهايي هستند كه اعتبار زيادي دارند و مي توانند رد جو بي اعتمادي كه اين روزها در برخي از بازارها وجود دارد با خيال راحت از آنها خريد و يا با آنها وارد معامله شوند. به همين دليل بسياري از افراد ثبت شركت را به عنوان يك فرصت تلقي مي كنند تا از اين راه به دل مشتري راه پيدا كرده و اعتماد او را جلب كنند.

اما براي ثبت شركت بايد اقداماتي را انجام داد تا بتوان يك شركت معتبر را راه اندازي كرد. به عبارت ديگر ثبت شركت بدون انجام برخي از اقدامات قانوني و طي نمودن برخي از فعاليت ها عملا امكان پذير نيست. به همين دليل به صورت اختصار در ادامه فرايند هاي ثبت شركت را براي شما تشريح خواهيم كرد:

-         در درجه اول بايد موضوع فعاليت شركت را مشخص كنيد. در واقع موضوع فعاليت شركت همان فعاليت اصلي و احتمالا ساير فعاليت هاي پشتيبان و مكملي است كه براي فعاليت خود در نظر داريد.

-         در گام بعدي براي ثبت شركت بايد شريك داشته باشيد كه براي اين منظور بايد با افراد معتمد ترجيحا قرارداد همكاري و يا شراكت داشته باشيد.

-         در مرحله بعدي بايد اگر موضوع مورد نظر شما نياز به مجوز دارد، مجوز را از سازمان مورد نظر دريافت كنيد.

-         مرحله بعدي ثبت شركت، انتخاب قالب ثبت شركت است. در واقع اغلب فعاليت ها در نوع خاصي از قالب هاي شركت هاي تجاري بهتر جواب مي دهند كه اين قالب بايد هوشمندانه انتخاب شود.

-         سپس بايد با شركا خود تصميم بگيريد كه چه ميزان سرمايه براي راه اندازي شركت براي شما مي تواند مفيد باشد. در شركت هايي كه سرمايه حرف اول را براي اعتبار شركت مي زند هر چه سرمايه بيشتري تاديه شود اعتبار شركت بالاتر خواهد بود. البته اغلب شركت با 100 هزار تومان و يا حتي بدون سرمايه اوليه قابل ثبت مي باشند.

-         در گام بعدي كه اولين اقدامات جدي شركا در قالب شركت خواهد بود بايد مجمع عمومي موسسين كه جلسه اي با حضور موسسن اوليه است تشكيل شود و صورتجلسه اي تنظيم و مستندات شركت يعني اساسنامه ، شركت نامه، اظهارنامه و تقاضانامه و غيره تنظيم و توسط همگي امضا شود و  در ضمن بايد اعضا هيئت مديره نيز تعيين شوند.

-         مرحله بعدي تشكيل هيئت مديره و تنظيم شروح وظايف است.

-         نهايتا آماده سازي مدارك براي ثبت شركت و ارسال به همراه تقاضانامه براي ثبت شركت به اداره ثبت شركت ها و معرفي نماينده و يا وكيل تام الاختيار براي ثبت شركت

-         ثبت شدن شركت و آگهي شركت

-         دريافت كد اقتصادي و تمام

شرايطي كه توضيح داده شد به صورت بسيار مختصر و مروري شرايط و نحوه راه اندازي يك شركت تجاري را بيان كرد. هر چند اين مراحل هر كدام پيچيدگي هايي ممكن است داشته باشد اما يك وكيل خبره و يا موسسه ثبت شركت خبره مي تواند به شما در اين راه كمك زيادي بكند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۹:۰۰ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)

سفارش بك لينك

خريد بك لينك

خريد بك لينك را مي توان جزء موثر ترين اقداماتي معرفي كرد كه صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاي اينترنتي در راستاي جذب بازديد بيشتر از وجود آن بهره مند مي شوند. به طور حتم كسب بك لينك و استراتژي درست براي لينك سازي داخلي مي تواند جايگاه وب سايت شما را در نتايج گوگل بهبود دهد، ولي قبل از شروع به كار بايد با تكنيك هاي مناسب و استانداردهاي گوگل به خوبي آشنا شويد، زيرا اشتباه در اين كار مي تواند نتايج كاملا معكوسي به همراه داشته و موجب جريمه سايت شما توسط گوگل شود. بنابراين صرفاً كسب بك لينك در راستاي ارتقاي يك صفحه ي اينترنتي موثر نيست و لازم است در زمينه ي آن به طور كاملاً اصولي و درست گام برداريد.بكوريتي

https://backority.ir/images/303332.png

براي طراحي و ايجاد بك لينك راه و روش هاي فراواني وجود دارد كه اقدام از طريق همه ي آن ها نيازمند داشتن تخصص هاي مرتبط در اين زمينه مي باشد، تا در نهايت بك لينكي استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحي شود. به عبارتي اگر مي خواهيد به هيچ وجه از طرف گوگل جريمه نشويد، بايد در ساخت بك لينك براي وب سايت خود دقت و توجه بالايي داشته باشيد.

با توجه به حساسيت بالاي ايجاد بك لينك و توجهي كه گوگل به آن دارد، خريد بك لينك بهترين گزينه براي كسب آن محسوب مي شود. لذا كساني در حال فروش بك لينك هستند كه در اين زمينه از اطلاعات و تجارب تخصصي بالايي برخوردارند، از اين رو اصولي ترين بك لينك هاي تضمين شده را ارائه مي دهند.

تاثيرات مثبت خريد بك لينك اصولي

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خريد و فروش بك لينك ها اصلي ترين عامل نشان دهنده در راستاي تاثيرات مثبت آن هاست كه در حال حاضر مالكان انواع و اقسام وب سايت ها از وجود اين امكانات پر مزيت بهره مند مي شوند. در ادامه به چند مورد از تاثيرات مثبت و مزيت هاي منحصر به فرد خريد بك لينك اشاره كرده ايم كه دانستن آن ها خالي از لطف نيست:

  • افزايش كيفيت سئو: هر چه از بك لينك هايي اصولي تر و باكيفيت تري استفاده كنيد، مي توانيد در نتيجه رتبه ي بالا تري براي كلمات ارگانيگ محتواي سايت خود از طرف گوگل دريافت كنيد.
  • ايندكس سريع تر صفحات: بك لينك ها به روت هاي موتور هاي جستجو كمك مي كنند كه صفحات يك سايت را سريع تر ايندكس كنند. اين نكته براي سايت هاي نو پا و تازه تاسيس بسيار حائز اهميت است.
  • گرفتن بازديد سايت از سايت لينك دهنده: وقتي كه شما در يك سايت خوب و مر بازديد لينك داشته باشيد، قطعا كاربراني با كليك بر روي لينك وارد سايت شما خواهند شد و اين نكته روي بانس ريت سايت شما تاثير مثبتي خواهد گذاشت.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين قبيل مورد هاي مذكور.

خريد بك لينك باكيفيت

حالا كه از تاثيرات غير قابل چشم پوشي و مثبت بك لينك ها آشنا شديد، به طور حتم براي خريد بك لينك مناسب وب سايت خود مشتاق شده و قصد كسب آن را داريد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم خريد بك لينك و بهره مندي از وب سايت هاي فروش بك لينك بهترين اقدام در راستاي تهيه ي آن است، لذا با پرداخت هزينه هايي معقول مي توانيد بدون هيچ استرسي از بابت دريافت جريمه از طرف گوگل از باكيفيت ترين و اصولي ترين بك لينك ها استفاده كنيد.

حالا كه مي خواهيد به خريد بك لينك بپردازيد، بهتر است چند نكته ي مهم در اين رابطه بگوييم كه توجه به آن ها منجر به خريد بك لينكي باكيفيت خواهد شد:

  • تعداد لينك خروجي در صفحه
  • عمر سايت و دامنه
  • اعتبار سايت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سايت هاي اينترنتي در زمينه هاي مختلف و رواج بالاي استفاده از اينترنت، فروش بك لينك ها توسط شركت ها و وب سايت هاي عديده اي انجام مي شود كه تقاضا كنندگان اگر كمي به جست و جو بپردازند مي توانند با تعداد زيادي از ارائه دهندگان بك لينك هاي اينترنتي آشنا شوند. مهم ترين مسئله اي كه مي بايست در خريد بك لينك فراموش نكنيد، خريد از وب سايت معتبر و شناخته شده اي است كه توانسته در اين زمينه به خوبي عمل كند و با كيفيت ترين بك لينك ها را ارائه دهد.

براي سفارش و خريد بك لينك به لينك زير مراجعه كنيد 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: بكوريتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۵۰ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل ترندينگ براي سايت

ترند در گوگل
همانطور كه از نامش پيداست احتمالا قبلا با كلمه ترند شدن در شبكه هاي اجتماعي آشنايي داريد براي مثال وقتي يك پست جديد بيش از حد معمول واكنش نشان داده مي شود (لايك، كامنت،بازديد، بازنشر زياد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار مي شود.

ورودي گوگل ترندينگ براي سايت
خارج از شبكه هاي اجتماعي، GOOGLE پر استفاده ترين ابزاري است كه ترند شدن در آن براي هر كسب كار و برندي بويژه وب سايت اهميت فوق العاده اي دارد و در حقيقت تمركز و سرمايه گذاري بر روي ترندينگ در GOOGLE با پيشرفت كسب كار و برند همراه خواهد بود و در آينده اي نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن اين خدمات و پكيج ورودي گوگل ترندينگ در سطح وب ايران و سئو جهاني خواهيم بود .

پس از نتيجه و بهره گيري از قابليت ترندينگ در Google باعث مي شود، وقتي كه كاربري، كليد واژه اي مرتبط با خدمات يا محصولات شما را در كادر جستجو گوگل تايپ كند، گوگل پيشنهادات مرتبط با واژه تايپي در جستجوي آن كلمه كليدي به همراه نام برند شما را به كاربر پيشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شيك رنك" باشد، و كاربري در كادر جستجو گوگل عبارت "خريد ورودي گوگل برندينگ" را تايپ كرده باشد، گوگل پيشنهادات مرتبط يعني "خريد ورودي گوگل برندينگ شيك رنك" را به كاربر پيشنهاد مي دهد.
در نتيجه رسيدن به چنين مرحله اي در هر كسب كاري دستاوردي و موفقيت بسيار بزرگي است كه به سرعت باعث گسترش و ترند و برندينگ و افزايش محبوبيت و شهرت كسب كار و افزايش مشتريان واقعي و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خريد ورودي گوگل ترندينگ شيك رنك

اين امكان در شيك رنك فراهم گرديده است كه مشتريان گرامي بتوانند با سفارش پكيج هاي ورودي گوگل ترندينگ در نتايج جستجو بويژه گوگل با كليد واژه ها و نام و برند كسب كار يا وب سايت خود را برجسته و ترند شده و در كل اينترنت بيشتر و بيشتر ديده شوند .

اهداف و مزايا:
- ارتقا طبيعي جايگاه و رتبه سايت
- ارتقا و كسب سيگنال هاي برندينگ
- ترندينگ كلمات كليدي در گوگل
- كاهش نوسان پرش كلمات كليدي در نتايج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه كلمات كليدي با نام و برند در نتايج جستجو
- ورود به ليست TOP KEYWORDS كلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الكسا
- كسب ورودي ارگانيك و دائمي از پيشنهادات گوگل هنگام تايپ در كادر جستجو
- ارتقا كلمات كليدي هم موضوع و مرتبط ديگر سايت
- آماده سازي رنك الكسا جهت رشد طبيعي
- جستجو ارگانيك و كليك واقعي جداگانه در اين روش
- افزايش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- كاهش CTR سايت هاي رقيب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نيست

در اينجا با يك پكيج كاملا ارگانيگ اختصاصي و جديد روبرو هستيم چيزي فراتر از انديشه ها پكيجي تمام عيار با بازدهي فوري براي اولين بار در كل اينترنت پكيجي هم رده با google adwords اما كاملا متفاوت با اين پكيج ارتقا در گوگل ديگر رويا نخواهد بود هم اكنون شروع نماييد و خودتان نتايج شگفت انگيز پكيج ها را مشاهده نماييد .

كاهش CTR سايت هاي رقيب

در اين پكيج با هر Impressions (جستجو و نمايش نتايج گوگل) فاقد Total Clicks (كليك بر روي نتايج) سايت هاي رقيب با كاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعكس سايت ميزبان پكيج با افزايش Clicks تعداد كليك ها با ارتقا Average CTR و Average Position از كليه رقيب ها سبقت خواهد گرفت

يك پكيج تمام عيار ارتقا رتبه در گوگل در صورتي كه CTR سايت هاي رقيب را كاهش ندهد نمي تواند در مدت بسيار كوتاهي نتايج شگفت انگيزي را براي سايت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سايت ميزبان با افزايش نرخ Total Clicks

دريافت كليك بيشتر در نتايج جستجوي گوگل به تنهايي باعث افزايش نرخ ctr در كلمات كليدي سايت و ارتقا جايگاه كلمات كليدي در كوتاه ترين زمان ممكن مي شود.

براي مشاهده و يا سفارش ورودي گوگل ترندينگ براي سايت خود به لينك زير مراجعه كنيد
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۴۶ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)

شركت چيست؟

شركت چيست؟

شركت از كلمه شريك مشتق شده است و به صورت كلي به شراكت دو تا چند نفر در قالب يك نام تجاري و در يك تا چند موضوع مشخص گفته مي شود. هر گاه دو تا چند نفر به دنبال انجام فعاليتي با هم قراردادي امضا كنند مي توانند به فعاليت در قالب شركت بپردازند.

شركت بر دو نوع است. شركت مدني و شركت تجاري. شركت مدني زماني تشكيل مي شود كه شركا با هم شريك شده و صاحب يك شي يا چيزي شوند و به اين شكل در همه ابعاد و وجوه آن شي بدون اينكه تقسيمي صورت گرفته باشد با هم شريك هستند و هيچ كدام بدون اجازه ديگري حق دخل و تصرف در آن را ندارند. بنابراين چنانچه ثبت شركت مدني صورت بگيرد افراد شريك سهم شراكت خود را تعيين نكرده اند و سهم و يا قسمت هيچ يك از شركا مشخص نيست.

شركت تجاري تحت نام مشخص و با شراكت دقيق و مشخص بين دو تا چند نفر براي انجام امور ي مشخص به عنوان امور تجاري و با هدف كسب سود تشكيل مي شود. براي ثبت شركت تجاري شركا بايد سرمايه اي را بياورند و يا تعهد دهند كه ممكن است نقدي يا غير نقدي باشد. حتي موضوع تخصص و يا سرمايه فكري نيز مي تواند شامل شراكت شود. از شراكت اين نفرات يك شخصيت حقوقي شكل مي گيرد كه ابعاد و مولفه هاي مشخص دارد و سهم هر فرد طبق يك اساسنامه و يا شركت نامه مشخص است. اين شركا در سود و زيان شركت شريك هستند ولي ممكن است سهم همه به يك اندازه نباشد. بلراي ثبت شركت تجاري بايد مقدماتي انجام شود و شركت بايد طبق قانون در سازمان ثبت شركت ها ثبت شود. بر خلاف بسياري از كشورها در ايران امكان ثبت شركت به صورت فردي و يا يك نفره وجود ندارد.

معمولا ثبت شركت مدني براي خريد برخي از نيازها مانند خريد آپارتمان و غيره ممكن است به صورت غير رسمي انجام شود اما ثبت شركت تجاري با هدف راه اندازي يك كسب و كار تجاري صورت مي گيرد. اهميت ثبت شركت تجاري در اين است كه شركا بتوانند با اعتماد بسيار زياد با هم شراكت كنند و از ميزان سود و زيان خود آگاه بوده و بيش از سهم خود ضرر و زيان ندهند.

شركت هاي تجاري در موضوعات مختلفي مي توانند به ثبت برسند هر چند زمينه همه آنها بايد بازرگاني باشد اما در هر صورت مي تواند صاحبين و يا سهامداران شركت در موضوعات مختلف اين شركت ها را راه اندازي كنند. نكته مهم ديگر در ثبت شركت اين است كه طبق قانون تجاري ايران انواع مختلفي از شركت تجاري در ايران وجود دارد كه شامل 7 شركت تجاري و 1 موسسه غير تجاري مي شود كه هر كدام در مفاد و شرايط ثبت و اجرا با هم تفاوت هايي دارند كه قبل از ثبت شركت بايد دقيقا شركا مشخص كنند كه طبق موضوع شركت بهترين قالب براي ثبت شركت آنها چه نوع قالبي خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۵:۳۴ توسط:خدمات ثبتي محمد موضوع: نظرات (0)